نمایش سنگی تم‌سازی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک

نمایش سنگی تم‌سازی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک

در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک که هر سال در منهتن برگزار می‌شود و میلیون‌ها بازدیدکننده از سرتاسر جهان را به خود جذب می‌کند، همیشه رقابت بالاست. خودروسازان باید با طراحی‌های جدید خود تأثیر بگذارند و “شور و هیجان” ایجاد کنند وگرنه دچار مشکل خواهند شد.

برای نمایشگاه 2007، شرکت Beyond Design, Inc. و PRG Scenic Technologies بر روی پروژه‌ای برای رونمایی از جیپ لیبرتی 2008 همکاری کردند و مانند همیشه، مهلت زمان “غیرممکن” بود – ماه‌ها کار باید در عرض چند هفته انجام می‌شد.

استراتژی تم‌سازی: برای دراماتیزه کردن رونمایی از مدل بازطراحی شده، تصمیم گرفته شد که جیپ در یک محیط “سنگی” بلند شود تا دوام و استحکام این وسیله نقلیه را به خوبی منتقل کند. نیاز طراحی صحنه به این معنا بود که بیش از 200 سنگ سبک و با ظاهر واقعی باید ایجاد، به منهتن منتقل، به عنوان نمایشگاه سرهم بندی و پس از رویداد برداشته شوند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه، بیل کلاپینگ (رئیس Beyond Design) می‌دانست که زمان کافی برای استفاده از تکنیک‌های سنتی ساخت قالب و ریختگری وجود ندارد. او از سال‌ها تجربه خود در زمینه تم‌سازی استفاده کرد و تصمیم گرفت از یک سیستم اسپری استفاده کند که به او اجازه می‌داد قالب‌ها و ریختگی‌های لاستیکی تولیدی را به سرعت ایجاد کند.

Themed Rock Display at New York Auto Show

ارتباط با ما