طراحی‌های جهانی مرزهای کاستوم‌سازی را جابجا می‌کند

طراحی‌های جهانی مرزهای کاستوم‌سازی را جابجا می‌کند

ویژگی: طراحی‌های جهانی مرزهای کاستوم‌سازی را جابجا می‌کند

توانایی‌های دیوید پیا به عنوان یک مجسمه‌ساز، سازنده قالب و طراح مد او را به سمت‌های مختلف و نقاط مختلف جهان سوق داده است. این بومی تورنتو همیشه توانسته است چیزهایی را ببیند که دیگران نمی‌توانستند، به ویژه در زمینه امکانات طراحی کاستوم. در حین کار در مرکز مد ایتالیا با قدرت‌های مد مانند کانالی و ورساچه، آقای پیا شروع به دیدن فرصت‌های بازار و راهی برای ترکیب توانایی‌های مجسمه‌سازی و ساخت قالب خود با تجربه‌اش در طراحی کاستوم کرد.

کاستوم‌های کامل بدن با کیفیت بالا که او ساخته بود، جسورانه، منحصر به فرد و طراحی‌هایی را معرفی کردند که پیش از این در صنعت دیده نشده بود. اما در توسعه و تصفیه هنر خود، مواد موجود در ایتالیا به چرم و سایر مواد متداول محدود بود که نتوانستند تخیل یا دید او را برآورده کنند.

Universal Designs Pushes The Envelope Of Costuming
 

 

جستجو برای گزینه‌های مواد

آقای پیا در اواخر دهه ۱۹۹۰ به کانادا بازگشت و در سال ۲۰۰۱ UD Replicas را تأسیس کرد. با ادامه شهرت و تحسین کاستوم‌های او، کسب‌وکار به سرعت رشد کرد. او پیشنهاداتی برای ایجاد کاستوم برای فیلم‌ها دریافت کرد، شرکت‌ها به کاستوم‌هایی برای کمک به تبلیغ برندهای خود نیاز داشتند و موارد دیگر.

جستجوی جهانی برای گزینه‌های مواد - برای ارتقای هنر خود به سطح بعدی، او باید اطلاعات بیشتری درباره آنچه در دسترس است، به دست می‌آورد. او سال‌ها در حال آزمایش با مواد تولیدکنندگان از سرتاسر جهان بود تا شروع به آزمایش و تعیین کند چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند.

کاستوم‌های اولیه او شامل لاستیک لاتکس بود. با این حال، استفاده از لاتکس کار پرزحمتی بود و با گذر زمان خشک می‌شد، که باعث ترک خوردن و پاره شدن هنگام حرکت فرد می‌شد. لاستیک‌های اورتان بعدی وارد صحنه شدند و قدرت پارگی فوری عالی را ارائه می‌دادند، اما قابل رنگ‌آمیزی نبودند که محدودیت‌هایی در طراحی ایجاد می‌کرد. اورتان‌ها همچنین قدرت پارگی ضعیفی در طولانی‌مدت داشتند و پس از چند ماه، کاستوم‌ها شروع به نشان دادن نشانه‌های فرسودگی می‌کردند.

نزدیک شدن به ماده ایده‌آل - محصول لاستیکی “رویایی” UD Replicas برای ساخت کاستوم‌ها باید: ۱. در برابر خم شدن و انعطاف شدید در نقاط استرس بحرانی روی کاستوم‌ها چندین هزار بار بدون پاره شدن مقاومت کند. ۲. قابل رنگ‌آمیزی باشد و رنگ باید با لاستیک خم و انعطاف پیدا کند بدون اینکه ترک بخورد یا پوسته‌پوسته شود.

ورود Dragon - لاستیک سیلیکونی Dragon Skin™ وارد صحنه شد و فراتر از انتظارات عمل کرد. علاوه بر اینکه تقریباً نشکن است، Dragon Skin™ کار با آن آسان و بسیار دقیق است و به طور نسبی هیچ انقباض یا انبساطی ندارد. یک محصول “خواهر” کندتر به نام Dragon Skin™ SLOW نیز معرفی شده است و طراحی‌های جهانی اکنون از هر دو استفاده می‌کند. برای رنگ‌آمیزی هر کاستوم از Psycho Paint™ استفاده می‌شود و پس از اعمال، به لاستیک پیوند می‌خورد. این رنگ خم می‌شود، انعطاف پیدا می‌کند و هرگز از لاستیک جدا نمی‌شود.

آقای پیا دیگر نیازی به مصالحی که او را محدود کند ندارد و این مواد به طور نامحدود دوام دارند. تعمیرات کاستوم‌های ساخته شده با این سیلیکون‌ها تقریباً حذف شده است و به تیم طراحی جهانی این امکان را می‌دهد که بر روی کاری که بهترین هستند تمرکز کنند؛ طراحی کاستوم‌های شگفت‌انگیز بعدی.

 

David Pea puts the finishing touches on the “Darkness” Mask Dragon Skin with Psycho Paint The mask has a FlexFoam-It™ 5 core. Horns cast in Task™ plastic shell filled with rigid Foam-It™ 3.Mr. Pea’s skills are valued by companies such as Castrol Oil Co. who hired him to bring Castrol Man to life. Materials Used: Dragon Skin™ and Psycho Paint™.Character from “HAZE” game by Ubisoft. Cast in Smooth-Sil™910 and detailed with Psycho Paint™

ارتباط با ما